söndag 1 november 2015

Vad blir nr 5 av Top 5?!

Faktum är att det inte fanns något riktigt självklart val...




Stunden i ösregnet hos de underbara entreprenöriella kvinnorna?

Den fantastiska kvällen på Viktoriasjön?

























När jag blev varnad på grönsaksmarknaden i Kisumu: "du behöver beskydd" - när jag ovetandes om fotoförbudet hade tagit kort på alla fantastiska grönsaker?



















Vår glädjefulla sprittande vän Kokerskan i Kamusinde?






























Känslan som om spred sig i kroppen när jag hörde mumlet från grupparbetande ledare vid cirkelledarutbildningen?  
















Känslan av Högtidlighet när vi steg in i Kyrkan för att vara med på Mässan?




Stoltheten över vetskapen att Vi (främst Marianne) genom kokhyddan med skristen bidragit till en bättre arbetsmiljö för kvinnorna i Byn?










Alltihop finns förstås i mitt hjärta - men det är trots allt inte detta jag väljer som nummer 5 - vad jag väljer återstår att se/läsa en annan dag.

God natt!

//Mia Ekegren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar